Dagen i sig

Idag for jag till pappa med jasmin, malina och pontus. Vi hade det trevligt och åt kyckling med curry och ris! AS GOTT VAR DET!

Sedan kom jag och pontus hem, drog och handlade, sedan blev det städning och därefter Idol. Direkt när idol slutade hade vi det mysigt med grönsaker och dipp och film tittandes "Monster till svärmor" kollade vi på. Det var roligt :) Förusägbar som alla andra filmer, men det tycker jag om! Lyckliga slut ska det alltid vara, annars är jag inte nöjd!

Lite bilder från dagen :)


Pontus och Malin


Igen <3


Två hemska bilder. Men ville visa hur mycket jag tycker om popcorn som jag åt i min ensamhet medans Idol var på tv.


Där hade vi laddat upp med gottiiiis! <3 :)


Kommentarer
Postat av: DYS

super myyys<3

2009-10-24 @ 15:00:06
URL: http://dysmoniadvb.blogg.se/
Postat av: Evelina

Va mumsigt och mysigt det ser ut! =) Och vilken söt liten tjej! ^^

2009-10-27 @ 12:35:04
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: jasmin

haha! va gott!

vilken linslus malina var där då!

hon är väl bra nöjd när hon får vara hos pontus<3

2009-10-29 @ 13:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0