Är det morgon,kväll,natt eller förmiddag just nu?

Ähh.. jag har ingen aning längre! Jag måste bättre mig, men rätt svårt när man vill sova och det bara verkligen inte går. Jag vill vara en sån där person som går upp runt 8-9 tiden och tycka att det är sovmorgon. Sedan har man hela dagen på sig att planera vad man ska hitta på eller så. Och sedan somna vid 23 tiden.

Det skulle ju vara en dröm! Men vi säger om jag går upp tidigt och ställer klockan, (sovit 3 timmar ungefär) så kan jag ändå inte somna tidigt. För om jag somnar tidigt, runt 8 på kvällen så vaknar jag vid 01.00 igen..
Nej, kompliserat kanske? Skippar det :)


Jag är inte glad iaf, vaknade kl 16.00, kl 16.30 fick jag reda på att vi skulle få besök närsomhelst. Så det var bara på med kläderna och sedan satt vi och käkade god middag och glass till efterätt. Medans vi satt och tuggade på maten, så märkte man hur mörkare och mörkare det blev. Roligt, hela dagen är förstörd tack vare att jag vaknade sent.

Vi säger om jag hade vaknat vid 8, så hade jag hunnit duscha, äta frukost, fixa mig, gå en sväng på stan, fika med nån vän, komma hem ta en kopp te och zappa vid tvn. Seeen kommer besöket.
Neeemen ska försöka lite olika metoder och om inget funkar för jag väl gå till läkaren eller något. Men det är verkligen min sista utväg! Hatar doktorer, sjukhus och läkare. Usch! Jag tror inte heller på alvedon och sånt skit, har ni hört vad biverkningarna är för alvedon eller? Jo huvudverk? Jaa bra!


Ne det var allt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0