Är det jag som är den nya kissie?

Hahaha fyfan vad jag garvade!
Jag la upp en SKÄMTbild på bilddagboken. Har photoshoppat hela mig, jag driver RAKT ut.
Meeen det finns vissa människor som inte riktigt har alla hästar i stallet. Läs här!

Denna bild la jag upp





Hoppas ni ser vad det står..
Men efter ett tag när jag skrattade färdigt, så gick jag in på hennes bdb. Och jag slutade skratta direkt! Hon är 93:a och fjortis, men vad mer kunde jag förvänta mig av en som skriver sånt :P Ääh Humor rakt av! :D

Kommentarer
Postat av: sofia

usch, det är en sån hemsk bild. Asså du är ju snygg, men tyvärr inte med dessa läppar ;) Sorry.. :D

2009-10-08 @ 13:05:04
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: sofia

usch, det är en sån hemsk bild. Asså du är ju snygg, men tyvärr inte med dessa läppar ;) Sorry.. :D

2009-10-08 @ 13:05:43
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: malin persson

alltså åsa jag tycker det där va fint, följ med mig nästa gång till stockholm så gör vi läpparna ihopp. ok?

2009-10-08 @ 23:26:40
Postat av: HerrenGUD

Nej malin..... Det ska hon INTE

2009-10-09 @ 00:29:14
Postat av: Åza

hahah nej malin, jag tänker aldrig skaffa sånna läppar :D men visst jag ska testa nångång, men absolut inte så där bara asa liiiiiite :D

2009-10-09 @ 01:24:26
URL: http://deardiario.blogg.se/
Postat av: malin persson

ok, ja du är ju fin redan nu så du kan ju göra bara lite för skojs skull=)

2009-10-11 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0