Snart jul?

Det är 76 dagar kvar tills jag fyller år. Det betyder att det är 64 dagar kvar till Julafton!
Helt sjukt snabbt åren går.  Jag börjar redan längta efter snön :( inte braa.. Jag är den som alltid längtar jätte tidigt, men detta slår ju, fan det är inte ens november? Dom börja pynta stan innan jag får julkänslor.. Men men, hoppas det inte längtan blir värre än vad den är.

Jag är heelt seg, ont i huvudet och yr. Mår inte bra alls känner jag! Usch!

Jag från igår, syns på långa vägar hur sliten jag är!
kl var 14.00 där då hade jag inte sovit på 20 timmar haha :)




















Kommentarer
Postat av: Dys

kul med jul ju =)

2009-10-22 @ 16:19:02
URL: http://dysmoniadvb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0