10.00..

..vaknade jag, har sovit 15 timmar. Känns lite jobbigt i kroppen just nu, eftersom man sovit lite för länge, men inte så konstigt när man varit uppe i 25 timmar! Hoppas jag blir trött rätt tidigt nu, så man kommer isäng och går upp skaplig tid.

Igenaning vad jag ska hitta på idag? kl är bara halv 2, och jag har redan duschat, ätit frukost och chilla som satan :) Känns helt konstigt haha..
Men men, jag är egentligen rätt trött för att hitta på nånting idag.. men jag måste åtminstonde ta en promenad iaf. =) Får se hur jag gör..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Efter 25 h vaka så behövde du verkligen sova lääänge! =) Tror jag ska sova lika länge inkommande natt ... är såååå trött =) Hittade du på något kul att göra?

2009-10-21 @ 15:11:04
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Naima

Hej vännen ;)



Frågestund lyder just nu i min blogg, fråga precis vad du vill så ska jag ge dig ett vettigt svar på dina frågor.



Kram // Naima ( www.naaimas.blogg.se )

2009-10-21 @ 19:57:15
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0