- 85 kr

Är inte så bra på det där med att uppdatera! Men anyway, är riktigt bakis, eller a det har typ gått över nu.
Kvällen började med att jag gick till sveaplan för att möta upp anna, där handlade vi fruktsoda..
Sedan begav vi oss till Michelle, där det var några som redan hade kommit. Vi började med att spela ölspel med några grabbar.
Efter det kom det folk hela tiden, musiken bev högre, man började vingla mer och mer. Toalett besöken ökade. Ja.. vad mer kan jag säga, massa glada människor, både gammla och nya ansikten.
En helt lyckad kväll!

Kvällen slutade med att jag satt i en trapp och snackade skit, efter det erbjöd några pojkar om skjuss, så jag sprang till jackan och sa hejdå så fort jag kunde, och åkte med anna och tre främmande pojkar. (michelles kompisar, så tro inget annat!)
Fick sjkuss ändå fram till dörren! Tack så jätte mycket.
När jag kom hem, blev det svart. Kommer inte ihåg någonting. Men ja, som sagt när jag är fattig måste jag köra på vin. Och jag och vin går inte bra ihop, och jaaa jag har vetat det under lång tid nu. Men ändå envisas jag med att dricka det! Ne ÖL 4 LIFE!

Tog inte mycket bilder alls, men här kommer lite bilder under en timma/halvtimma under kvällens gång:


Tack Michell för en jätte trevlig kväll! Tack Anna för att du var min supar-kompis, och för vi hade så roligt :D
Och tack alla andra för en lyckad kväll! Haha låter som värsta Gala-talet (när man har vunnit ett pris) haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-11 @ 16:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0