It's almost orgasmic!

Jag har helt seriöst glömt bort en JÄVLIGT bra grupp, jag fick en rysning över hela ryggraden när en låt från den gruppen började spelas i högtalarna. Shit.. dom e ju så GRYMT bra.!

Här är låten som kom upp:



Tänker aldrig sluta lyssna på denna typ av musik, även fast inte många i min umgängeskrets lyssnar på denna typen av musik. För vet ni vad? I don't care ;)
Ååh It's FUCKING orgasmic!



Ps. Ni som gillar denna typen av musik, klicka på youtubelänken och klicka er vidare på denna grupp och lyssna på deras låtar. De äger sönder de felsta haha ;) (enligt mig)

Kommentarer
Postat av: sofia

sån musik saknar jag att höra här hemma. min bror lyssna alltid på sån musik. Det är sån musik man ska dansa och röja till på förfesterna, inget jävla acon och brittan inte.! Vi kör sån musik på näsaförfest. är du på?

2009-11-08 @ 04:37:59
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: hoda

synd att inte finns sånt "Gilla" knapp som på facebook :P

2009-11-08 @ 21:53:00
URL: http://chicbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0