E-tuna

Mumsiga härliga eskilstuna jag är tillbaka!

Har haft det skit trevligt hemma hos baba! Vi har kollat filmer, snippat cider, spelat massa spel, lagat mat och andra mysiga grejor. Sov över där, kom hem runt 21, jävla tåghelvete var sent (en helhalvtimma)! Men hon var snäll och väntade med mig och fördröjde tiden ganksa bra haha (bilder på det kanske kommer upp senare, om de inte är för hemska)

Nu är jag trött och lite små rädd.. såg filmen Paranormal Activity idag, fick sms nydligen av att en tös var väldigt rädd i sitt mörkarum. Nej men kan rekomendera filmen.
Jag gör en liten recension senare :) (tycker att det behövs)

Nu sitter svettiga, flottiga, hungriga jag i förorten med en hund som vaktar dörren och en pöjk som vaktar mig. Skönt jag kan sova lugnt!


(hej jag har också världens sämsta kamera! live wiht it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0