Its almost orgasmic!

Vad kan man säga. Att lyssna på musik, sjunga eller till och med dansa till den, Det är ju så j-vla härligt.
Finns ju massor med musikstilar till olikahumör. Om man vill bara lyssna när man pluggar,städar,nötar vid datorn, bli avslappnad osv. finns ju allt att välja på.
Eller sjunga med en låt, då man blir lite mer tagen i själva låten. Me det bästa av allt DANSA till låtar, en skön bas och bra melodi då jävlar svänger rumpan fram och tillbaka!

Allt som har med techno att göra (inte fjortis techno, ni som vet vad techno/trance/rave och sånt är vet vad jag menar)
det är det som får mig på bra hunmör,party sugen och det är nästan orgasmic!


Detta är en grupp jag har gillat sen jag gick i 7 - 8:an ungefär. Kommer aldrig släppa min kärlek till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0