DISS



Driver ni med mig små pojkar?
En 90-tals klassiker är förstörd.. Många älskar denna låt men det finns SÅ himla mycket fel med den..
Låt mig berätta

han använde adioutunes helt fel, han kan ju inte ens sjunga?
Visst han har flowet när han rappar..

Men dom spelade in låten i en kompis kompis källare? Får dom ens använda den där låten? Jag trodde det fanns någonting som kallas uppehållsrätt på den låten?
Hade faktiskt prov om de där i ettan som jag klarade och man får inte använda denna låt förrän den som gjort låten har varit död i 75 år!

Såå, japp. Min Älskade älskade 90tals hit är och kommer alltid vara förstörd. Alla pumpar denna låt.. =/ HEMSK


den "nya"
 


Orginalet


stor diss iaf!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Dissar oxå!

2009-05-15 @ 02:07:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

ja nääästan så ni kan vi vara tvillingar nääästan ;)

2009-05-15 @ 10:41:58
URL: http://annaboman.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra!

2009-05-15 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0