YES

Har nyss kommit hem från en skön skoldag.
Åkte till skolan och mötte Sofia, JAG FICK MIN efterlängtade kebab! mouahha
Kom till skolan och hade inga lektioner, hade redan hört redovisningen dom hade :) Så jag och sofia gick upp och jobbade vid datorn. så ja gjorde klar religion (islam) och projektarbetet är helt färdigt nu! :D

Sedan åkte sofia,anna och henns kompis och betalde sterioanläggningen! WHO! Så jävla skönt..
Efter det gick jag och sofia till tryckeriet och hämtade våra böcker! YES,, dom blev nice ;)
Så jävla härligt att allt börjar arta sig! Nu ska ja titta lite vad jag kan plugga. ar ändå inget bättre för mig idag så =)

pz ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

sV: usch nej, mår fan bara dåligt av det att tänka på det.



Vill du följa med till Tna park om du inte har något bättre för dig . :D ?

2009-03-31 @ 16:13:46
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0