VILL HA KEBAB!

God morgon! Sitter med handduken över mitt huvud just nu och letar efter nån som vill äta kebab med mig, Har fan ringt runt halva stan men ingen jävel kan :( Den ända som ville var Ida, men hon var magsjuk! haha typiskt. Hon som är min kebabtjej! Jaja, jag får väl skit i det och äta nånting annat innan jag åker till skolan :)
Jag ger upp hoppet! Eller aa sofia kanske vill men hon sover ju, och så klart går inte väcka henne :O Så väntar en halv timma till o se om hon vaknar? ;) Om inte nån läser det här och ser mitt desperata hjälp och vill äta med mig? NÅGON?

Haha, jävla tjockis jag är :D Ne nu får jag skärpa mig, har sovit dåligt så känner mig övertrött.. Så är ganska flum just nu. Meeen ja. NU ska jag inte skriva mer.
pz ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: jo, iof det är ju det. men måste försöka at spara också. :D



Vi käkade kebab idag, wohoo :D

2009-03-31 @ 16:04:55
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0