Våffeldagen

Hej hej, har nyss kommit hem, har varit hos pappa. VAr en väldigt kort skoldag idag. KOllade på en kort film på första sedan, gick jag och sofia och dansade själva i danssalen. jag lärde henne det hon hade missat, och efter det blev det mest flum (som vanligt) ;D
Sedan drog jag hem gick en ganska lång promenad med Ebba, och därefter till pappa. Det är ju våffeldagen idag. Så jag var ju tvungen att åka till våffelpappan, (Han är då väldigt känd för sina våfflor, eller inte just våfflorna de är nog mest att han Alltid gör våfflor när man hade någon som sov över eller besök. då Blev han våffelpappan typ)
Det var mysigt, satt och pratade om allt möjligt, Hans ena bror och hans fru kommer på min student! Blev väldigt glad när jag fick höra det. Alla hans borser och syster bor väldigt långt här i från och man ser inte dom  ofta alls, så de ska bli roligt :)

Fick liote pengar också så ska shoppa skor och massa student grejor också;D woho! LÄNGTAR!
NE nu ska jag laga mat till min kära man innan han kommer hem ;)
pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0