Torsdag

Heeej blooggen! Förlåt om jag inte skrivit på hela dagen! (A)

Ne skämt och sido, var tvungen att skriva sådär för jag och www.fotini.blogg.se skämta om det innan jag drog hem. Var parodi på en annan bloggare. Ne men jag har itne skrivit nånting idag för haft fullrulle sen jag vaknade.

Åkte till skolan vid halv nio har varit där till nu, kom hem nyss :) Så jaa. Hämtade student mössan idag! Jag vet jag är lite seg, alla har redan hämtat för typ 1 månad sen typ. Jag och sofia var bland dom tio sista ungefär, om jag kollade rätt :P
Dom som inte vill ta studenten? Jo för fan ska bli så jävla röj!!

Föresten, vi i eskilstuna får inte dricka på studenten för att kungen kommer hit och ska fira! ALLSTÅ suug hårt! Räcker de inte att ni pajjar när vi ska åka flaket? Men men, alla kommer dricka ändå.
JUST JA! Skulle Säga till alla att vi får bara dricka champis frukost i djurgårsparken inte någonannanstans, enlig en bajspolis som Ida pratat med! Så alla etuna bor vet.

NU ska jag laga lite mat och sedan försöka sova, eller kommer nog somna. (eller jag ska nog inte säga nånting för ettu senare kommer säkert ett inlägg :) Man vet aldrig med mig. =)
Hoppas alla har haft en bra dag iaf :)

pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0