Stan sen Skola

Ja då har man vaknat och duschat lite granna. Sminkat mig har jag också hunnit gjort.
    Fick sms från sanna att hon är i stan och vill träffa mig. Så jag ska åka ner nu snart för att träffa det lilla skrollet och efter det är det skolan från 4 till 7 har foto b.
Kommer gå som de går. Ligger lite efter, men men. 
    Är väldigt trött just nu känner jag, somnade väldigt sent igår. (tack vara ett pontus inte var här)
Fan vad konstigt egentligen att jag kan inte sova för jag har sovit med honom så mycket, att jag är "beroende" av någon att sova med för att kunna somna? E inte det lite konstigt ?
well well, människan är konstig ihuvudtaget tycker jag.
   Nu ska jag fortsätta att fixa klart mig :)

pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0