Rastlös

haha pontus har gjort en låt till mig XD den e faktiskt väldigt läskig,.. de är en röst som säger awzas song! låter som en häxaliknade spöke.. :O haha usch! Men rästen var bra! Tack pontus! (en låt med baramelodi)

Jag känner mig sjukt rastlös, skulle lagt mig men känner mig inge trött trotts att jag inte sov någe vidare inatt. men jag får väl sätta på nån rulle och titta på kanske :) Eller njae.. får se!
Imorgon bilr det en lektion i skolan, skönt :P Sedan blir det Tuna med Soffan.
Åh! Där kanske de finns fina skor? vem vet.. kommer säkert bli bianco skor till slut ändå men skadar inte att leta och kanske hitta billigare? :D

Jaja Godnatt med er!
pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0