Öm i fötterna

Har inte hunnit skrivit på hela gårdagen, Först vaknade jag och skyndade mig upp och åkte till pappa där alla syskon var (inte alla men många) Min systerson Lukas är de sötaste ever, Han pussa på mig hela tiden och busade. Så söt är han!
Sedan kom jag hem och beslöt mig att jag skulle följa med sofia och hennes vänner ut. Så jag hoppade in i duschen och gjorde iordning mig, Men blev klar ganska sent så skulle inte hunnit till sofia. Så jag stannade hemma med pontus som inte heller han dit han skulle. Så vi släkte ner ljusen vid halv nio och mysde och drack. Efter jag hade blivit lite full så tog jag bussen och mötte sofia och henns två vänner lotta & janna. Vi Dansade på golvet helt själv, för de var inte så mycket folk ute vid den tiden. Sedan så drog janna och lotta så det blev jag och sofia. Och Joannas kompisar drog så hon hänka på oss. Det var mycket kul kväll må jag säga :) Hade grymt ont i fötterna dock ;O Är fortfarande lite öm...
Men bussresan hem var väldigt underhållande.

En svart kille började prata med oss (mig och Pontus) och sa lite roliga saker.
"Jag hade inte åkt buss om jag hade körkort, för mitt körkort har tagit polisen! MITT körkort har tagit polisen!!"
"Min pabba är bussförare , mammas död!"
"Hallå bussförare? Bussförare!? ser om du vill.. Jag röker hasch! Hon tog mitt körkort, just därför! Jävla bussförare! Min pabba är en sån!"

Det var väldigt underhållande, han sa också till en som skulle gå förbi, han ba "Sprang !! Men sprang då!! "Och viftade med händerna att han skulle förbi :D
Rolig snubbe, JUST ja han sa också "varför ni bor i fröslunda det är bara infandra (invandrare)som bor här, du vet jag är neger! "

Jaja nog om det, nu ska ja ta o äta någonting, jag håller på att tina bort, har itne ätit ordentligt på tre dagar nu :S KOnstigt för att vara mig , men men.
Hoppas alla har haft en trevlig helg!
pz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0