Media är en skit linje enlig mig

Hej allesammans! Har haft en fullsekat dag, typ :P Skola vid halv elva till 20 över sex, där emmelan var det teater "Ringo" Såg den för precis 10 år sen när min syster spelade i den som ringo! Men det var kul o se den igen, kände igen allt, fick lite flashbacks :P Men nu var det mera skådeseplare man kände igen, kul och se tycker jag! Dom var skit duktiga. Blir lite avis eftersom jag gillar också teater, ville bara springa ner på scen och vara med dom :D haha, men nee jag går tråkiga media, tur att man har roliga klasskompisar iaf :P

Har nyss tagit lite kort till projektarbetet, men gick ingevidare. Det ska lämnas in på nästa fredag så vi måste vara klara i morgon så vi kan lämna in boken och låta den tryckas :O Men det löser sig :)

Nu ska jag försöka plugga historia, skulle gjort de för ett tagsen men blev massa annat i vägen :)
Slänger upp gårdagens och dagens outfit nu snart också :)
pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0