Kors i taket!

OH SHIT! Jag är så himla stolt över mig själv! Detta trodde jag aldrig om mig själv.. Jag har för det första pluggat Första gången på ett år! plus på den. För det andra gjorde jag klart en HEL kurs på två timmar... Gissa om jag är stolt, jag trodde jag skulle dö när jag tog fram alla papper och skit till den kursen, sen började jag och det gick väldigt snabbt, tänkte först om jag gjorde fel eftersom det var så lätt, Men det gjorde jag inte. Och NU är jag äntligen klar.. Ni kanske tänker amen en hel kurs konstigt, alla kurser är ju snart slut. Men grejen är den att jag hade inte gjort nånting på den kursen..Den började i början av trean och jag gjorde en uppgift som tog 10 min.. Första uggiften bara. Sen resten av alla uppgifter man skulle göra gjorde jag klart. Så skönt att ta bort den ryggsäken från axlarna, nu är det "bara" 4 uppgifter i historia och 2 i religion.. o sen är de ju mdk och arl aku eller fan vad det nu heter? :S
Tror inte de är någe mer. Alla kurser utom dans iaf. fast nu är det ändring på det! :D

Hoppas alla har haft en lika bra dag som mig!
pz ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vetdu vad? vi borde typ ta en heleftermiddag och bara plugga igen våra rester tillsammans med lite muffins typ. Jag har oxå ett gäng att göra!

2009-03-24 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0