Har saknat solen!

Det är ju så underbart väder ute just nu!
Varit ute med hunden för ett tag sen och ville inte gå in för det var så skönt i solen, Har verkligen saknat den!
Jag har varit ganska kreativ idag, har hunnit städat och lagat mat och gått ut med hunden, vet inte varför jag jag är Alltid så kreativ när jag är sjuk. inte annars, om jag är friskt degar jag nånstans :P konstigt de där. Samma sak när jag är bakfull också, då jävlar städar jag :D

 Min berömda köttfärssås =)

Nu ska jag fortsätta med det jag gör, vet inte vad jag ska göra men de får vi se. rensagarderoben kanske? jag rensade bara en kofta och ett par jeans förra gången, behövs rensa mera, allt får ju inte ens plats där inne :P
Ha en frotsatt bra dag!

pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0