har fått i mig lite bira ;)

Oj har inte skrivit under hela dagen, men jag har ju ändå inte gjort nått speciellt ändå?
Gick på stan med sofia,anna och emma på stan efter skolan. Sedan fortsatte jag och sofia en liten stund efter anna och emma tjockade sig på subway ;) Sedan drog jag hem och diskade och somnade som en stock :S Sedan kom Basse hit och de blev xbox 36 och massa chips n godis när jag vaknade till :)

Nu känner jag mig ganska trött, så ska sovam Tror jag ska till Pappa i morgon, min 42 åriga bror kommer till eskilstuna med sina två barn, så måste ju säga hej, var ju trotts allt typ 2 år sen jag träffade honom. Och Sara min syster från göteborg är ju också på besök i eskilstuna med sin lilla son Lukas, och de är ju inte varje dag heller. Så Man borde försöka pallra sig upp och åka dit, ska vara där runt tolv fick jag höra.

Hoppas alla har haft en bra fredgskväll
pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0