Godmorgon

Gud hurlänge har jag sovit egentligen?
jaja, sitter helt nyvaken här iaf och ska vänta på att sovia ska komma hit o vi ska fotografera 80tal och 2000tal. Ska bli intressant o se hur de blir ;) Skulle vara skönt och hoppa in i duschen men ja orkar fan inte. haha. Jag brukar fan vara en lat jävel alltså, men sen jag har slutat röka så sover jag mindre och gör lite mer saker. alltså går mer ist för lata :D de e faktsikt skönt tycker jag, Har inte rökt på 3 veckor o de är fan dom bästa 3 veckorna i mitt liv :D mohaha
Ne nu ska ja fan klä på mig o fixa mig så inte sofia får mardrömmar när hon kommer hit :)

pz ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: haha japp börjar komma igång nu ;)

2009-03-04 @ 20:09:35
URL: http://annaboman.blogg.se/
Postat av: sofia

sv: haha. Du, säg inte så där om dig själv :D

2009-03-04 @ 21:05:36
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0