Går inte lägga upp bilder ? =/

Min dag har varit väldigt bra. Min syster ringde mig och frågade om jag ville hjälpa henne med att shoppa lite. Så jag tog på mig kläder och fixade till mig lite snbbt, sedan drog vi till tuna park. Där Shoppade hon en massa, och jag blev så himla avundsjuk för jag är så lus pank. Hittade min jeansjacka jag ska köpa! FY vad snygg den var. Ge mig 300 så köper jag den på engång!

Sedan drog vi hem till henne och umgicks lite granna, efterdet så träffa jag pontus och vi drog till konsum ochc köpte oss lite chips och dom nya cheese doodels (med chili smak) Dom sög btw. Smakade som vanliga ostbågar, Inte värt ett öre. Men men ostbågar är ju gott iaf. Vi kollade på beck en stund, sedan ringer cassie och frågar om jag vill ha lite kläder som hon hade rensat ut, Och SJÄLVKLART vill jag det =D Var typ oanvända kläder som hon aldrig använt och inte vill ha. Så varför inte ;)

Nu har jag och pontus ätit upp alla chips och kollat färdigt på beck, så snart ska väl vi sova. Hans syster är här på besök och ska sova här, mysigt.
Ne nu ska jag dra, Försöker lägga upp bilder men det funkar inte :(  Men får se om det funkar om ett tag, annars får jag väl lägg upp i mrogon :P

pz ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej cutie =) ville bara önska en bra start på veckan & glöm inte min tävling =) kram

2009-03-16 @ 06:33:35
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: ÅSA

hehe oj, ja det var endel :P Nästan som min farmor. Dom var 12 syskon, varav bara en av dom var kille :P

2009-03-16 @ 09:03:08
URL: http://crazyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0