Fotas i morgon

hoho!
Har sån grym träningsverk idag. ojojoj.. går som jag skitit ´på mig haha, ne skämtosido.
Inte gjort så mycket idag, gjorde prov på mediakunskap på morgonen handlade på tryckfrihetsförordningen och pressombudsmannen? haha det var de enda ja kunde så ni som vet vad de handlar om fattar nog hur de gick för mig.
Sen blev det religion, inget jobb massa skratt. Senare köpa en pudersvamp på hm för 10 kr :D hahaha
Sen blev det klassråd, inget speciellt sagt. Och därefeter projekt arbete då ja o sofia satt och jobbade flitigt ;)

Sedan kom jag hem skulle sätta mig vid datorn då jag blev uppgtvingad av cassie med korv o käka macaroner. (eller ja tvingade upp mig själv)
Har suttit där sen dess. Kom nyss ner till mig. Är så sjukt trött. Skulle Inte sitta fel att gå och lägga sig och sova nu, fyfan vad skönt det skulle vara :D

Men men i morgon ska ja o sofia fota 80tal och 2000talet. Ska bli kul. förutom att jag ska vara 2000 haha så jävla fult! :D mittbena HEJ här kommer jag!

Jaja, nu ska ja tvätta bort sminket o sedan kolla lite roliga youtubeklipp eller tv? får se.

pz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0