Flickor kan också rapa!

Sa att jag skulle plugga men nej så blev det inte..
Ska försöka göra det nu snart  :)

Dagens roligaste:
Jag och sofia satt och pratade och redigerade bilder och drack varmchoklad. Och jag rapade. Men den blev vääldigt hög, så börja jag skratta lite o kolla på sofia och hon ger mig värsta minen. Så glömde jag bort att läraren sitter bakom mig och pratade med en elev. Och det blev helt tyst så hör man läraren säga "Ja men det där var inte så fräsch" ...
Egentligen hade jag inte skämmst men bara för han vart tyst och lät lite små irriterad blev det fan skämmigt :D men det var roligt:P

Helg i morgon! AS skönt, den är det måndag och sen kryssning! woho

pz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0