Deal with it!

Fotograferingen gick bra och snabbt. Jag stog på balkongen skit skraj utifall min granne skulle komma ut och se mig som jag såg ut :D Och sofia ville också skynda sig för vi var utanför porten. Men det gick bra tycker jag!
Sedan kolla vi tv och hon gjorde mig sällskap när jag lagade mat. Tack!

Sen dess har jag inte gjort så mycket, gick upp till cassie en liten stund och sedan kom niklas och vi drog till västerledens statiol och köpte redbull. Och därefter gick jag hem. Så nu sitter jag är i min ensamhet igen..
Ska sova helt ensam inatt.. usch! Hatar det. Mår dåligt när jag är själv, vet inte vf? Men det är inge kul, kan vara skönt på dagen och vara själv sådär men inte kvällen. Har inte sovit själv på ett halvår ungefär.. så kommer kännas väldgt tomt. Det gör det redan nu! Jaja, deal with it!

pz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0