Dålig uppgradering

Dålig uppgradering känner jag..
Men jag och anna hade jätte trevlig hemma hos mig o jätte kul på krogen. Skönt att få dansa av sig lite :D
Söndags satt jag o pontus och moffade hjärtan, choklad, cheesebolls och hot sweet chili chips :D och COLA så klart. Ne men de va mumisgt!
Idag har de varit en rolig dag. Har kommit mky längre på dansen haha den e ju klockren :D
Och resten av dagen kom ju då sofias o min övertrött het som vanl.igt på måndaggar tror de kommit varje måndag i tre veckor nu haha :D
Sen åkte ja o pontus hem o sedan drog vi o stor handlade på maxi. Blev ganska mycket vi köpte haha, 6 kassar alltså 4 pappkassar o 2 plast :P Intressant va?

När ja kom hem så lagade jag mat o sedan hoppade in i duschen i en timme skönt de var. Har känt mig som värsta drägget idag. skit äcklig o trött o sliten. men nu känns de mkt bättre :D

Ska göra lite te och macka snart o sedan kolla på tv. Det var ett tag sen känner jag.  Vi har tv på rummet men använt den max tre gånger tror ja.. Om vi kollar på tv gör vi de i vardagsrummet.

Men Godnatt alla.
pz <3 ¥



Sry för mina särskrivningar och felstavningar, men orkar inte göra om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0