Brandman på svengelska är tydligen samma som på svenska!?

Nu har jag gjort allt jag ska/skulle gjort denna dag. Jag har varit i skolan sedan var vi på brandövning ,med the"barndman" haha! Fick lite fina blåmärken och ömhet av den lilla lekstunden. ajaj. Borde operara min kran kanske? Den är lite ivägen när jag går, slår bara i den hela tiden XD haha!

Efter det iaf så fotade jag och sofia tog en jävla tid att fixa sig. Skulle köra framtid idag. Så vi viste inte riktig hur vi skulle göra, men det löste sig. Blev rätt collt ändå =) Medans vi höll på med fotograferingen så käkade vi vofflor och en macka också :)

Här en bild som vi tog, oredigerad då..


Nu ska jag fundera på om jag ska sova /tv eller plugga :) Tror de blir sängen, får se :)
Godnatt iaf, peace ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0