Bekännande

Har kollat på the notebook, oh shit i helvete säger jag bara. En Underbar film! Så jävla fin men så mycket tårar haha.
Skulle ha pluggat lite idag men så blev det ju inte. Kanske borde gjort de för läraren lät lite arg på oss :S are we in trouble? yeye.. Sitter och stirrar på vodkan som är kvar från ihelgen, ska man förbruka den i helgen igen? Dont know.. Skulle vara roligt.

Vet inte varför men har blivit så konstigt irriterad på din bessewisserhet ibland allstå, Ingen aning varför.  Jag har många Vänner som är mycket envisa och bessewisser som jag inte blir irriterad på. Men på dig blir jag faktiskt det? Varför vet jag som sagt inte. sry dude! men thats the way it is.. får försöka tränga bort de om jag ska vara ärlig, från och med i över morgon ska jag ej tänkta på det mer!

pz ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Är han fortfarande så där "bessewisser" :P??

2009-03-31 @ 21:56:55
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0