studenten om 3 dagar!

Halloj! Nu har jag kommit hem efter 2 och en halv timmes slit! Tjänade ihop 250 kr. Alltid något. Skit bra nu till studenten.
Sitter och tittar på min alkohol som jag har köpt, det står rakt framför mig... Åh vad jag längtar!

Först åka till champange frukosten (om det inte regnar) därefter åka hem fixa sig helt klart. Och åka ner till "te bjudningen" Där det serveras mackor och cider. Efter det blir det pimpla lite vin, Sen blir det fotografering kl 12.10 Därefter ska hela klassen äta på akropolis.. Ska bli så sjukt mysigt! Sen blir det Aulan där rektorn talar och senan blir det springa ut till de fria! :D Och får inte glömma det BÄSTA av allt.. FLAKET! ska dansa och sjunga och skrika och peppa! Fyyfaan vad röjj och kul det kommer att vara :D


Kommentarer
Postat av: matilda

sfbDbhAEDgBAERHaerhgsETHrthTHAEHrtyhdrstjhdRYJKRYJRSTHSRHNJSRHSTTGBTSErrjhrsthrsjnpirgmneråapngbeåptnmhseötnthmgbåeaanhbremgbåemrbåhemtbp

Jag är så jävla peppad så det går inte att beskriva!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 20:37:50
URL: http://matildabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0