Städat i 3 timmar

Kan inte sommaren komma nu? Jag har köpt en massa sommar kläder som jag vill börja använda nu!
Trist att det ska regna hela tiden.

Har nydligen städat hela sovrummet idag, det tog sin tid må ni tro. Men gud så rent och fint det blev tillslut (stolt)
Ska bara boka tvätttid så är allt klart. Rensade min garderob nyss också. Blev av med 3 par skor och en jävla massa tröjor,linnen,koftor,caridgans och grejer. Skönt det så får mina andra kläder plats (inte för att de får plats egentligen, men mer plats än förr iaf)

En sak måste jag bara varna om!!!
Sov med fönstert öppet inatt, inte mycket alls var bara nån centimeter öppet. Och vad vaknade jag med??
Jo, 6 stycken myggbett! Och pontus inte en enda! Fan vad arg jag är, hela benet kliar som satan..
Ville bara förvarna att det är mycket mygg nu. Nu går jag som en riktigt störd unge. Haltar för min stora blåsa på foten, och 6 stycken myggbett på benet så måste gå brebent så inte benen slår emot så det inte kliar.. :(
*jävla mongo!!






kolla min blåsa.. var värre igår



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0