Solat och Badat

Andra badet iår.. och det var varmt och jätte skönt! :) Åkte till min pappa och hämtade min cykel, sedan åkte ja och Ida ner till stan köpte glass, sedan satte vi oss på strömsholmen och åt jätte god mat (Ida gör som sagt AS god mat!!) Sedan cyklade vi till konsum köpte en varsin öl, fortsatte till min syster och hämtade vatten och där efter till borsökna solade en stund och dra bira tills vi typ dog av svett..

Men skönt var det iaf, cyklade mot vilsta tänkte bada igen, men "pallade" inte. Så nu är jag hemma, ska hoppa in i duschen.. :) ♥


Kommentarer
Postat av: Ida Lööw

Haha men snygg bilden blevrå :D Tack för idag Awwwza. Ses kanske imorn :)

2009-06-29 @ 21:40:40
Postat av: Åza

sv Ida Lööw; sööt ju! Tack själv gullet ;) hör av mig snart till daj :)

2009-06-30 @ 11:28:35
URL: http://deardiario.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0