Ska bli nyttigare

Nu har jag moffat en massa chips och cola. Detta är inte så bra gjort av mig, har kommit på att jag äter 3 chipspåsar varje vecka och köper cola 4 gånger i veckan..
Jag måste sluta! Visst jag går ändå inte upp i vikt, det spelar ingen roll vad jag äter eller hur ofta. JAG GÅR INTE UPP I VIKT! Bra men ändå inte. Men iaf det har inte med saken att göra, grejen är att det är inte bra för det bildas ju ändå fett och grejer sätter sig på blodkärlen eller på andra ställen där det inte ska sitta liksom. Plus att man blir trött i kroppen och det tar på hela kroppen både inne och ute, så måste fan sluta med sånt äckel, det räcker väl med att dricka. Det är ju också fett bildande plus att det skadar levern. Såå nepp, nu ska jag börja med ett hälsosammare liv!

· slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0