MidsommarAfton

Midsommar var mycket rolig.
Först blev det middag hos min syster, där vi drack lite smått och åt mycket god mat och jordgubbstårta! MUMS!
Sedan drog jag och Pontus hem då Anna kom. Drack Jordgubbsvin i väntan på att Sofia skulle komma. När hon kom drog vi vidare och köpte lite vin, och sedan till Oscar. Där det blev partaj, Vi var 6-10 pers, så det var ju lugnt med roligt :)

Så såg jag ut. (Dagens)


Anna dricker jordgubbsvin på balkongen


o jag med :)


Hemma hos Oscar





Jag roffade åt mig en massa mackor! (ost runt hela käften!)


På vägen hem (its a bag in box) haha, hem vägen var ju lite annorlunda?
Jag fick cp ryck och råkade sparka en full ölburk på anna :S haha (var ju faktiskt inte meningen!) =P

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha. B som i Bäg, B som i Box, B som i .....



Fy fan!!! :D

2009-06-22 @ 23:59:15
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0