Lördags

Vaknade upp var jätte bakfull. Mådde sjukt illa, Anna och Sofia ville få med mig till Malmköping men kände att jag inte alls hade någonlust. Men är väldigt glad över att jag somnade om och mådde sjukt bätter och bestämde mig för att följa med iaf! Tog bussen dit med Sofia vid halv 5. Kom dit vid 5 och drog till Matilda. Där blev det fest! Oj det bara viker sig i magen (vill skratta) när jag tänker på den kvällen.

Jag dansade, på golvet i soffan, och jag sjung och skrek, jag tog en promenad och la mig på en äng (fotbollsplan) trampade på en snigel, kom tillbaka fortsatte att dansa. Kl 3 var nästan alla ute ur huset utom dom som skulle sova hos matilda. Jag, Matilda och Emma stod och sjung och grät och as garva hela natten/ morgonen. Kl halv 8 på morgonen kände jag att jag hade tråkigt efter jag hade diskat och torkat helt själv på över väningen, så då gick jag och la mig på golvet med ett överkasst som täcke och en ihopvikt matta till huvudkudde. 2 timmar efter vaknade jag och gick ner till en våning och kollade om dom var vakna. Mådde sjukt dåligt i bilen på vägen hem. (inte så konstigt med tanke på hur jag sov/ hur länge) Så kom hem la mig sov två timmar till och sedan var jag "pigg" igen. Men den baksmällan var värld den roliga kvällen/morgonen.

Här kommer tre låtar som vi sjung/skratta/grät till!




Den här låten hade jag ett av dom vackraste ögonblicken i mitt liv (haha) Jag och Matilda stod och sjung till denna och kolla på när solen steg upp och det var morgon dimma. Så myys


Det fick mig att tänka på:
Kvällen slutade med att två tjejor blev väääääldigt kärleksfulla och sprang ner för att sova ("GOSA") Så blev jag lämnad där själv på soffan med  tanken att jag har en pojkvän borta i en annan stad! TACK! haha nemen de va kul =)


Detta var dom ända bilderna som inte var suddiga! haha


Men en sak är säker, DETTA GÖR VI OM!

Kommentarer
Postat av: sofia

Såå jävla roligt!!! PARTY snart igen...

2009-06-23 @ 00:00:42
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: RONJA

God morgon! Några planer för dagen? :)

2009-06-23 @ 09:17:32
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: matilda

hahaha jag dör. Vi hade askul, måste verkligen göra om detta :D

2009-06-23 @ 22:47:08
URL: http://matildabohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0