Lördag

Vaknade vid 11 då sprang jag ner till tvättstugan och började tvätta.. Sedan kom cassie förbi då la vi oss på gräsmattan och solade medans jag sprnag fram och tillbaka i tvättstugan. Sedan drog vi upp till henne käka as god mat (älskar hennes mammas mat! Har alltid gjort, kommer alltid att göra)
Nu har jag valt kläder inför kvällen (inflyttningsfest) (eller födelsedagskalas) beror på vilket jag går på haha.. har inte bestämt mig än, men iaf så blir det fest. Men tror jag ska ta en powernap först, är så himla trött... Hör av mig sen, om inte så berättar jag om kvällen i morgon :) Ha en bra fredgskväll! ♥

Kommentarer
Postat av: tuba

sv; jo, det är bara bra . =) fortsätt gärna att läsa min blogg, kram :))

2009-06-27 @ 18:54:37
URL: http://tubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0