Igår

Är bakis, har sovit en timme nyss. Vi har varit och badat (jag och några fler) Det var rätt skönt i vattnet. Käkat pizza med. Och pankakor med glass och jordgubbar till frukost! Gårdagen var ganska rolig. Var Hos Rickys nya lägehet, han hade inflyttningsfest och firade sin födelsedag han fyller år idag :) (grattis) Vid 11 drog jag till Lina då hon också hade födelsedags kalas :) Hon fyller också år idag (grattis) Drog dit sa hej, sprang till stan dä vi satte oss på time out träffade lite gammla klasskompisar (trrevligt att se er fyllesvin!) Sedan blev det fyllekäk på subway. När vi var på väg hem blev det inte så lyckat... Blev lite bråk.. slutade med blödande hals och stukad fot och massa blåmärken..
(JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!) Men, inget jag kan göra åt nu :)
Haha Dana, du är ju för söt ;) hahaha! (du behöver inte slå fanskapet!)

Meeeeeeen, nu blev jag sur igen för att jag börja tänka på det.. så nu slutar jag skriva! Hejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

vem har slagit vem :O??

2009-06-28 @ 23:02:15
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0