Gårdagen...

.. Var väldigt lyckad!
Åkte buss med Matilda till henne (malmköping) gick till Malin för att grilla och dricka vin, det var mysigt. Sedan fick jag "skrika" på några ohyffsade pojkar som "vägrade" gå ifrån Malin. Sedan drog Emma,Linda,AnnaochMatilda och jag till Strängnäs ist, vet inte vf men det bara blev så, Där började vi supa hos Milla sedan drog vi på prmiäs på nån krog som hade öppnat (Underbar heter den) Träffa massa bekanta inne på krogen, Till och med en Eskilstuna bo! Det var skoj. Lekte lite med en strippstång, HAHA det var roligt. (folk som tror vi var seriösa så var vi IKKE det)
Hemvändringen var vääldigt rolig när man tänker efter, var lite sut för har världens blåsa på min lill tå! bara för vi gick jätte lång för att gå på efterfest (som aldrig blev av) Så var vi tvungna att vända om heeela vägen tillbaka. Och Matilda den jävlen kasta en jätte äcklig snigel på mig! Usch fyblä!
Sedan kom vi hem till Emma där hon lagade AS god mat som vanligt, och jag deckade på soffan sov som en stock!

Vaknade drog till tåget (haltandes med sneakers och inga strumpor och ett sår som skaver)
Köpte med mig pizza till mig och Pontus när jag var på stan och moffade i oss, drog till tuna park med syster och köpte massa skor och tröjor! (bild kommer)


Tack tjejor för en mycket rolig kväll! *era fyllesvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0