Fy och Skam!

Saknar er:

Du är säkert i berlin eller danmark eller malmö eller vart fan du nu än är
 När du kommer hem då jävlar, sen blir det utomlands tjejen! :D



Och du din sparlv! Du bor två trappor över mig! haha fattar inte vf vi inte ses oftare?
Både du o ja är dåliga på att höra av oss, yes de e ju bara så det är =) MEN NU FÅR DET SLUTA!



Min lilla frank! Vi säger jämt att vi ska höras/ses, men när blir det? i nästa liv?
haha ne nu får vi fan ta och SES när vi så säger det :P Kolla på bernad och bianca i australien!



Och du.. DU! Dig har jag inte vart med sen denna dag (bilden) Och det var läääängesen! Kommer ihåg vi båda var jätte sjuka och gick ut nyktra på lotus.. haha fyfan XD Vi kommer tillvarann när vi har pengar! And thats a deal!


Hanna!!!! Gud bevaremig.. vi bor tvärs över gatan (nästan) och denna bild var senast vi sågs och det var min födelsedag som är i Januari! Fyy skääms på oss! Ne nu ska det bli ändrig! Ring så fort du vet fest, eller när du har tråkit! Så gör jag desamma! :D



Nepp, Nu får vi skärpa oss! PÅ RIKTIGT !! ♥

Det är tur att mina andra vänner är bra på att höra av sig, annars hade det blivit kris för min del :P TACK ♥
Och fortsätta så (snälla)

Kommentarer
Postat av: sofia

vi har inte sätt på jätte länge. typ en vecka. vi som syndes varje dag 5 gånger i veckan förut. :O dax att festa snart.. eller bara ses och chilla och käka chips :D

2009-06-17 @ 23:59:09
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0