Blev jagad av polisen

Ja just jävlar, glömde berätta att jag blev jagad av polisen igår. HAHA fyfan vad rädd jag blev.
Vi gick där allihoppa och drack på våran öl/cide. Helt plötsligt ser jag Jeppe slänge iväg sin öl. Ja ba fan fan håller du på med!? Sen ser jag pontus springa iväg och tre andra killar så då fattade jag så jag han inte vända mig om att titta efter utan jag följde emd grupptrycket och kuta efter pontus medans de andra två sprang åt ett annat håll. Sofia och jeppe stod kvar (sofia är ju 20 år så hon har ju inte gjort något fel) Men hahaha fan va kul det var, fick en lite adrelanin kick, så var lite uppspelt ett tag. Men efteråt var det lite roligt, kan tänka mig hur jag såg ut!

Jag har haft en väldigt slapp dag idag! Ska sova snart, ska till stan och shoppa i morgon med min kära karl! Inte ofte det händer. Men god natt med er


bilder från studenten kommer! *lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0