Tisdag och Torsdag


Tjejkvällen var ricktigt rolig, jag hjälpte snälla sofia som bjöd på all mat med att laga den och sånt.
Tjejorna kom och det var kul att se er! Sofia bjöd på börd med skakenröra på, och sedan en shot och kyckling och potatisgratäng, efter det blev det rabarberpaj. Det var svin gott allt ihopp! Vi spelade spel umgick och hade det kul, Sanna ringde mig senare på kvällen och frågade vad jag gjorde så hon kom över med sin andra kompis som också heter sanna. Jätte kul och se henne också, En jätte trevlig kväll/natt. Slutade med att jag var sist kvar med sofia, drog vid 3? Cyklade eller a försökte cykla till stan, haha vinglade lite grann så där. Mötte pontus på stan och han skjussade hem mig.

Tack Sofia för maten och allt och tack alla andra som var där för en mycket trevligkväll! :D
(bilder kommer sen)

Nu ska jag iväg till min syster där familjen sitter som vanligt :P antar jag.. haha. Men Ha en bra torsdagskväll!



Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv. =)

2009-07-23 @ 16:31:13
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0