Slappt..


Har inte gjort nånting av de sakerna jag skulle egentligen gjort... (usch känner mig fruktansvärt.. aa .. CPSTÖRD I HUVET!) Men inget jag kan göra åt just nu. Får ringa till sjukhuset ist.. Förlåt<3
Kosan bjöd på middag idag, det var mysig, sedan har vi måla naglarna och kolla på "den lilla sjöjungfrun" Min absoluta favvofilm när jag var liten. Mår lite bättre nu mot kvällkvisten nu iaf, det känns bra. Får hoppas det känns ännubättre imorgon, för då ska jag träffa fina tjejor som jag INTE sätt på länge, det ska bli jätte roligt =)

Nu ska jag ta och käka en kvällmacka och tvättabort smink och försöka sova, ska upp i tid i morgon. Ska hjälpa Sofia med att handla och laga mat :D

Natti Natti





Kommentarer
Postat av: sofia

sv: Hoppas allt blir bra med din far. Du behöver inte hjälpa mig om du vill upp till din pappa och hälsa på honom.



Nej då ni är goa, därför jag bjuder er på mat.

2009-07-21 @ 00:53:05
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0