ska skärpa mig

okej ska skärpa mig. Men tänkte blogga igår men min kära pojkvän tog min skärm så gick ju inte så bra. Men iaf så kollade jag och Cassie på "the proposal" Haha Den var skit rolig! skratta så jag nästan grät, ska snart kolla på Ice Age 3 också. Jag är ett STORT fan av Ice Age :D Kan dom två första filmerna utantill.. *geeeek står det i min panna*
Men anyway. Cassie sov hos mig för pontus är och lanar. När vi vaknade gjorde vi frukost och hon fick besked att hennes percingar har kommit. Så vi drog direkt till laboro och dom skulle byta hennes och göra nya hår. Hon har 5 hål längsryggraden. Det är jävligt snyggt faktiskt. (först isverige var hon också;)) Men hon ska göra hela ryggraden har bara där halva och en uppe i nacken. Men anyway vi satt där en timme snackade med den trevliga personalen (hennes homies) sedan gick vi till donken hon och en av de som jobbar på laboro (christian tror jag han hette :)
Iaf sedan kom vi hem, helt blöta pga cyklande i regn. Efter det gick vi ut med Zack över en timme i skogen, efter det åskade så jag bajsade i brallan! Oc därefter kom pontus hem en sväng och jag myste med honom och nu sitter jag själv och äter choiklad och dricker saft och läser bloggar som jag har inte hunnit läsa :)



Ska lägga upp "dagens köp" också, men tror inte jag orkar det just nu. Är vääldigt mycket kläder som ska fotas isånna fall.. haha Kanske blir i morgon (om jag inte kan sova)

Imorgon blir det utgång, ska bli kul (var jääävligt längesen jag var ute på krogen i eskilstuna) Men det ska bli skit kul! Har redan bestämt vad jag ska ha på mig! Vi hörs lite senare!

(ps, har säkert skrivit lite osammanhängande eller slarvit, sorry för det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0