Så himla coolt

Igår så drog jag till vilsta för att möta upp, pontus,tessan och basse. Vi  drog hem till tessan köpte med oss en massa gott påvägen dit. Kom dit började grilla, men jag och den söta tjejen tyckte köttet var äckligt, så vi stekte korv-bollar. haha..
Sedan hade vi det almänt trevligt. Mot kvällen körde vi anden i glaset( okej.. ni kanske inte tror på sånt.. jag har inte trott på det fullt ut, visst har hänt saker som stämmer in och sånt, men denna gång var det sjukt..) tänker inte berätta vad som hände, men det var den coolaste upplevelsen jag har varit med om =)
Sedan sov vi alla fyra i en säng (mys..)

Just nu sitter jag hos cassie, vi har varit på stan och fikat och shoppat loss. Nu färgar hon håret på sin söta mor. Och jag tittar efter bio som går idag. Ska nämnligen på på bio idag. Ska bli roligt, men ska byta om till lite skönare kläder. När man går på bio ska man vara mysklädd. inte fin klädd! haha :D popcorn i massor ska de bli också.. Men vi hörs senare! pusselipusspuss..!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0