Onsdag,Torsdag,Idag

Inte så bra uppdatering men har itne haft tid..
i Onsdags så drog jag och en massa folk till skjulsta där det blev en massa godis,öl,bada och fiska. Det var jätte trevligt och mysigt. När vi blev bombaderade av mygg så drag jag och tre till, till en lägenhet nära mig där vi bar satt och snacka. sedan rullade man hemmåt haha

Igår, blev det öl,grillning,godis och en jävla massa folk i vilsta. Det var ricktigt trevligt. Drog till en vän var där till securitas kom och knackade på dörren. Var en väldigt trevlig kväll förutom att jag fick aldeles för mycket alkohol i mig! Men men.. Nu är jag bakis och ska moffas jordnötsringar och en massa annat gott. Skulle ha följt med till Raw idag med Ida (svenska akademin kommer dit ikväll) men som sagt är väldigt bakis, och ska fan inte dricka 4 dagar irad.. känner mig så ofräsh just nu.. Ska nog ta en dusch innan det blir moffning. Ska kanske beställa hem en pizza också? Får se.. har fått en massa pengar ju ;) mouhahah...

Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0