Hejsan

Orkade verkligen inte skriva 5 i morse. Så skriver lite nu. Onsdagen var skit rolig! Jag cassie, jeanne och annika (cassie och hennes syster och mamma) gick till papas tapas, Dom käkade medans jag tog en öl, efter en massa prat och trevligt sällskap gick jag och cassie vidare mot Lina där vi förkrökade. Satt vi en massa tjejor ute på en terass medans regnet öste ner på taket (mysigt). Vid halv tolv så cyklade vi ner till stan (jag blev skjussad) när vi kom till Harrys tog vi en redbull vodka och började dansa loss! När vi dansat ett tag känner jag nån knackar på¨min axel, och är det inte anna, emma linda och madde som står där! Blev så glad och se dom :D Känns skit konstigt att inte träffa emma och anna lika ofta länge (gick ju samma klass om nån undrar) En massa pussar fick dom av mig!! dansade mycket med dom men sedan drog dom och jag dansade loss så jag började svettas ihjäl. Cassie gjorde den gulligaste vurpan i hela sverige också. Och en kille raggade på henne så hon sa att vi var lebbar och drog i mitt huvud så började kyssas.. dock inte chockad (det är cassie vi pratar om)

Iaf sedan så drog jag hem till hampus där 4 söta killar satt och lanade, natten slutade med att jag åt en halv kebabrulle och en jävla massa macaroner och blev sovandes på en säng i köket med en mysig liten pontus.


Igår  var  en  väldigt  mysig  dag,  vaknade  upp  och  cassie  ringde  och  hämtade  upp  mig 
Vi drog till pasta huset med niklas och nån snubbe, käkade en massa! efter det åkte jag och cassie till ica, jag köpte macaroner till hampus och en redbull till pontus. Men anyway, sedan gick vi hem jag duschade sedan gick jag upp till cassie där Nettan och Sebbe satt. Vi gjorde en massa bus, gick och käkade pizza köpte en massa godis hade harrypotter maraton (hann bara kolla två filmer innan kl var 3) Då gick jag ner och försökte sova :)

Nu känner jag att jag ska upptaera lite mer och dagens måte börja komma upp igen, men om jag inte glömmer så hinner jag inte >:) Men men, Ha en uinderbar fredag!

Kommentarer
Postat av: Casandra

Din jävla nöt! Stefan, inte Sebbe :P

2009-07-17 @ 00:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0