GÖTEBORG #3


Igår gjorde vi inte så mycket, käkade burgare mot kvällen blev det kortspel och te =)
Idag har jag varit i duschen ätit frulle och jag gick ut med hunden själv :O haha
Jeanne hann inte gå ut med honom, och cassie är på stan med sin mamma som är på besök, så är själv just nu. Men det gick bra med hunden, jag hittade tillbaka som tur var haha =)

Idag blir det PARTY vi ska ut på sticky fingers som jag nämnde förut, det är också tydligen göteborgs största hänge såhär på en torsdags kväll, tre eller fyra olika våningar med olika musik, Härligt! Kommer bli röj! Ne nu ska jag nog föna håret och höra av mig till cassie och fråga vad vi ska äta idag,. Puss på er! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0