GÖTEBORG! #1 #2


Är i gbg nu, har varit här sen kl 14.00 i går. Igår var vi på stan typ heeela dagen, efter det gick vi och handla mat/frukost och var ute med hunden. Sedan blev det mys med film och pizza. I morse vaknade jag av att Jeanette hade på musik och solen sken, (hennes musiksmak är den bästa också) Mysigt.

Har degat hemma bara, har nyss städat hela hennes lägenhet med cassie, det har tagit över nån timme kanske två?
Haha fyfan, jag och cassie städade hampus lägenhet men denna är värre. Shit alltså!
Balkongen var väldigt skitig, som tur var gjorde jag diksen/köket bara. (eller bara och bara haha ;))
En matta låg där som satt fast i marken och när den lossnade var det tuuuuuusen gråskuggor!! Och möggel under mattan och på golvet! haha Mysigt va?

Imorgon blir det Stickyfingers (stavas?) Imorgon är det nämnligen SISTA gången 18åringar får gå ut där, så det lär vara smockfullt med ungdomar =) Dom skulle höja åldersgränsen om jag uppfattade rätt =)


Har inte hunnit tagit så mycket bilder, men kommer lite senare :D Hoppas alla har det lika bra som jag! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0