"Godmogon!"


Vakna för en timme sen ungefär, skulle gått uppvid 12 egentligen och åkt till sjukhuset, sedan skulle jag fikat med joanna. Men jag fick prioritera vad jag skulle göra, Så jag ska träffa henne i morgon, och åka till sjukhuset idag, men tror inte jag hinner det heller egentligen.. plus att jag mår dåligt fortfarande.,
Får se hur det blir, ska äta me med cassie i kväll iaf. Hennes mamma drog idag så hon är hemma själv.
Men men, hörs later!


(Inläggen nedan är pontus som lindade in mig med toapapper runt huvudet och sedan ritade på mig! Och sa åt mig att posa på vissa sätt, så Sofia jag mår bra, det är nog han som inte gör det :D)


Kommentarer
Postat av: sofia

haha, vad bra att du mår bra. blev lite orolig. :D



vad ska du göra på sjukhuset. :/??

2009-07-20 @ 16:10:03
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0