Gårdagen..

.. Var lyckad. Jag, cassie och pontus drog till Borsökna, blev punka på min cykel halvvägs så vi gick halva vägen. Lämnade cyklarna hos Jasmin. Drog till badet, Dit kom Ida, Jeanette, Dana, Idas två kill kompisar, Lina, Sara och hennes killskompis. Tror inte jag missat nån nu? :S Men iaf vi var och sola och bada från 2 till halv 8 då vi drog till Jasmin igen för att hämta cyklarna. Men FICK Danas cykel. Så jävla snällt! Tack! Sedan cyklade jag cassie pontus och dana till fröslunda pizzerian och moffade en massa mat. Efter det drog vi till vilsta drack öl, men det kom 1000 mygg så vi drog till en lägenhet och chilla med bira. Men jag blev skit trött mot sena kvällen så jag och pontus drog hem. och åt chips och kolla på film men somnade som stockar driekt..

Idag blir det sol och bad och grillning och dricka en massa öl :) Ska bli mysigt, men om jag ska hinna det så måste jag skynda mig in i duchen nu! Ha en bra 1:a Juli!  ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: tack gumman. =) det ska jag absolut komma ihåg =)

2009-07-02 @ 15:36:10
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden
RSS 2.0